Introducing the Life Cycle Management Tool
Een nieuwe website of webshop is gemiddeld genomen al na vijf jaar aan vervanging toe, en dat is geen zielloos verkoopargument. Ontwikkelingen gaan nu eenmaal razendsnel waardoor het steeds intensiever wordt om een website of webshop te onderhouden. Deze wetenschap legt een zekere druk op jou, je team én op je klant, waarvan wordt verwacht dat die na vijf jaar weer een substantiële investering doet. Onze Life Cycle Management Tool transformeert die druk naar controle door grip te krijgen op de life cycle, de levensduur, van een website of webshop.
Van druk naar controle
Wanneer vertrouwen een belangrijke factor in het beslissingsproces is, begrijpen we dat je een nieuwe klant het liefst van begin tot eind aan de hand neemt. De Life Cycle Management Tool geeft je deze controle, nu en in de toekomst. Het vertelt je klant precies hoe de meest recente investering blijft renderen en hoe de investering voor een nieuwe website of webshop kan worden verspreid over een langere periode, waarmee je zelfs tot op cashflowniveau een toegevoegde waarde bent.
Met de Life Cycle Management Tool bescherm je de investering van je klant én die van jezelf.
Bespaar kostbare tijd
Het onderhouden van een website of webshop is een tijdrovende en kostbare klus. Vooral wanneer de leeftijd ervan toeneemt, nemen ook de supportvragen en tickets toe. Hierdoor wordt de kostbare tijd van developers in de praktijk vaak opgeslokt door het openen en sluiten van supporttickets. En ondanks dat onderhoud van levensbelang is, kan het alsnog onnodig zijn.
Dankzij de Life Cycle Management Tool houden we grip op het onderhoud en focussen we ons doelmatig op de gebieden die de aandacht verdienen, op het moment dat het nodig is.
Meer weten over onze Life Cycle Management Tool?
Benieuwd geworden naar concrete voorbeelden van hoe onze slimme Life Cycle Management Tool jouw organisatie verder helpt? Laat het ons weten, we vertellen je er graag meer over. Vul het contactformulier in en we nemen snel contact met je op.