Responstijd Servicetijd

Goede service is belangrijk. Je gunt je klanten het allerbeste en wij doen dat ook. Als het op support aankomt praten we daarom liever niet over responstijd maar over servicetijd: de tijd die het volledige servicecomponent omvat. Responstijd zegt namelijk alleen iets over de snelheid van de respons, de eerste reactie na een melding. Wat ons betreft niet concreet genoeg want het gaat erom wat er daarna gebeurt.

De meerwaarde voor jouw klanten

Wanneer je responstijd benadert vanuit een serviceperspectief, krijgt het een hele andere lading. Dan wordt ineens de noodzaak blootgelegd van een optimale fit tussen agency, hosting en website of webshop owner. Dan is het ineens niet meer een nice to have maar een must have. Dan draait het ineens om de juiste mensen die op de juiste plek aan de juiste knoppen draaien.

Voor jou, als digital agency, is deze fit belangrijk, vooral voor de servicebeleving van jouw klanten. Die zullen namelijk sneller en beter aan de hand worden genomen wanneer er een supportticket wordt ingeschoten. Maar ook het rendement van je kapitaal op de werkvloer verbetert omdat je kostbare developers en accountmanagers gewoon kunnen doen waar ze goed in zijn. En om ze daarin nog verder te ondersteunen, ontwikkelen we een speciaal Youtube-kanaal met custom supportvideo’s die veelvoorkomende vragen beantwoorden. Handig voor jouw team, nóg handiger voor jouw klanten.

Verbeter jouw servicecomponent

Wil je meer weten over de juiste fit tussen agency, owner en hostingteam? En misschien wel interessanter: hoe deze fit jouw servicecomponent aanzienlijk kan verbeteren? Neem contact met ons op, dan vertellen we je er meer over.

Hoe denken wij over